středa 7. srpna 2013

50 facts about me :)



1) Jmenuji se Michaela Kofroňová.
2) Narozeniny mám 15.srpna :)
3) Za pár dní mi bude 16 :/ :P
4) Mám mladšího bráchu
5) Mám králíka :3
6) Jsem závislá na Nutelle a čokoládě ♥
7) Jsem blondýna,ale začíná mi to hnědnout :D
8) V září jdu do druháku -_-
9) Nemám kluka :(
10) Jsem strašně zamilovaná :3 :/
11) O víkendu jedu za tím klukem (doufám) :D :)
12) Pořád se směju,když ne,tak se mě ostatní ptají,jestli mi něco není -_-
13) Miluju hudbu ♥
14) Asi v 6ti letech jsem se začala učit hrát na flétnu
15) Do umělecký školy jsem chodila asi 7 let
16) Naučila jsem se hrát na zobcovou a altovou flétnu
17) Chci se naučit hrát na piáno a kytaru
18) Baví mě zpívání :)
19) Většinou jsem hodně líná (y)
20) Jako malá jsem chodila několik let na aerobic
21) Baví mě tanec :)
22) Chodila jsem asi 2 nebo 3 roky na břišní tance
23) Miluju blogaření :)
24) Měla jsem už tunu blogů
25) Milovala jsem kreslení,ale už mě to moc nebaví
26) Jako menší jsem milovala koně (Teď je mám jen ráda)
27) Chtěla bych se strašně podívat do Londýna,New Yorku,Las Vegas,…
28) Chtěla bych se setkat s Acaciou a Miley Cyrus
29) Jako malá jsem říkala Leoši Marešovi strejdo :D
30) Jsem directionerka (ale už ne tak velká)
31) Mám a miluju svého nejlepšího kamaráda ♥ :3
32) Nemám nejlepší kamarádku
33) Dneska jdu ke kadeřnici
34) Mám tátu mafiána (je to jen přezdívka…začal mu tak říkat můj nejlepší kámoš) :D :3
35) Měla jsem dva křečky
36) Mám mobil : Htc Desire S
37) Miluju nákupy (y)
38) Jsem pošahaná,bláznivá,…. :P
39) Nepiju alkohol (vyjímečně,když mě někdo donutí,tak maximálně ochutnám,ale nechutná mi to)
40) Nekouřim (Nikdy jsem to ani neochutnala)
41) Neberu drogy :D (když nepočítám Nutellu a čokošku)
42) Jsem prý sympatická a hodná (ve skutečnosti jsem hlavně zlá na lidi,kteří si to zaslouží)
43) Nesnáším nevěru
44) Momentálně se už dloooouho trápím ohledně kluků -_-
45) Miluju svojí rodinu (když to tak někdy nevypadá) ;)
46) Mám ráda svoje kamarády a kamarádky :)
47) Přes školní rok jsem na intru :/ :P
48) Bydlím v jihočeském kraji
49) Před rokem jsem se začala bavit víc s klukama než s holkama (jsou to větší kámoši) :3
50) Miluju UK vlajku

Žádné komentáře:

Okomentovat